.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت قطارهای مسافربری شمال اسفبار است

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بسترسازی لازم برای توسعه، گفت: وضعیت قطارهای مسافربری شمال اسفبار است.

به گزارش شمال نیوز سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت‌های در حال انجام برای تکمیل تعریض محور سوادکوه، افزود: مشکلات مربوط به حریم جاده و احداث پل و تونل و منابع مالی از دلایل کند بودن تعریض محور سوادکوه بوده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه‌خیز بودن منطقه بالا زیراب و سرخ‌کلا و شیرگاه موجب ایجاد تصادفات مختلف شده است، ابراز داشت: فعالیت در نقاط شهری برای تکمیل طرح جاده سازی به هماهنگی با شهرداری‌ها و خرید زمین‌های اطراف جاده نیاز دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه سال 1392 سال سخت بودجه‌ای برای کشور بود، خاطر نشان کرد: منابع مالی و امکانات از موانع تکمیل تعریض محور سوادکوه است و مسیر کرد‌آباد، سرخ‌کلا تا جوارم و میان‌کلا به‌زودی به اتمام می‌رسد.

حسینی با اشاره به اینکه نقطه رانشی منطقه چای باغ باید با نگاه کارشناسی و تخصصی پیگیری شود، تصریح کرد: برداشت کامل رانش و اجرای کارشناسی ترمیم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه به وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت نامناسب قطارهای مسافربری شمال هشدار داده شد، گفت: وضعیت قطارهای مسافربری شمال اسفبار است.

 حسینی با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌های توسعه گردشگری مازندران باید تقویت شود، افزود: وضعیت قطارهای مسافری شمال به تهران و مشهد باید مناسب‌سازی شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 اسفند 1392
جالبه این همه ادعای صنعت توریسم و .. داریم در حالیکه قطار شمال
وضعیتش اسفبار است بعد هم مرتبا تکرار میکنیم که از حمل و نقل عمومی بهتر است استفاده شود
جا تاسف دارد
نا شناس 28 اسفند 1392
یادمه 2 سال پیش با قیمت بلیط قطار مازندران-تهران حدود 1800 تومان بود ولی الان شده 11000 تومان! ولی وضعیت قطار به همون افتضاحی گذشته است!
حمید 28 اسفند 1392
قطارهای محور شمال خیلی خیلی اسفبار تر از اونی که بشه توصیف کرد از لحاظ وضعیت بهداشتی و نظافتی وضعیت پتو و ملحفه و سالنهای فرسوده درجه معمولی که تو تونلها پر از دوذ میشود قدیما درست بود 12 ساعت از گرگان بریم تهران ولی سالنهای 4 تخته داشتیم اما حالا چی؟؟ سالنهای 6 تخته معمولی که از هر جاش باد نفوذ میکنه سیاهی کثیفی و سر وصدا لکوموتیو که انگار تو کوپه هست مخصوصا سالن اولی پشت دیزل و مدیریت ضعیف راه اهن شمال در بحث مسافری مزید برعلت شده چون همه مسولان حتی راه اهن هم از ماشین استفاده میکنند و از قطار غافلند به امید روزی که مثل مشهد و نواحی دیگر قطار شمال هم با کیفیت بشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.